POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDE
Naručilac : Zavod za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” iz Niša, Vojislava Ilića bb
Web sajt : www.medradanis.rs, e-mail : ivana.nikolic@medradanis.rs
Zdravstvena ustanova
Vrsta postupka : javna nabavka male vrednosti
Vrsta predmeta : usluge
Predmet javne nabavke JNMV 16/2014 – usluga – servisiranja, tekućeg održavanja i popravke medicinske i ostale opreme po partijama za potrebe Zavoda
Predmetna javna nabavka je definisana u Opštem rečniku nabavke na
poziciji : 50421000-usluge popravke i održavanja medicinske opreme
Predmetna javna nabavka oblikovana je u ukupno 21 partiju.
Kriterijum za izbor najpovoljnije je ekonomski najpovoljnija ponuda.
Elementi kriterijuma – metodologija ponderisanja za ocenjivanje ponuda :
Za partije – 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 21
Ponuda sa najnižom cenom radnog sata dobija maksimalni broj pondera 60. Broj pondera za cene iz ostalih ponuda izračunava se prema sledećoj formuli :
Najniža ponuđena cena radnog sata x 60 pondera
Ponuđenom cenom radnog sata
NAPOMENA : U cenu radnog sata uračunati sve vezane troškove
Ponuda sa najnižom cenom putnih troškova dobija maksimalni broj pondera 40. Broj pondera za ostale putne troškove izračunava se prema sledećoj formuli :
Najniža ponuđena putnih troškova x 40 pondera
Ponuđena cena putnih troškova
NAPOMENA : Ponuđači su dužni da putne troškove iskažu prema sledećoj formuli :
PUTNI TROŠKOVI = (30% x cena 1 litra goriva) x pređeni kilometri u oba pravca
Za partiju - 10
Ponuđač koji dostavi sertifikat – uverenje o stručnoj osposobljenosti servisera za servisireanje stomatološke opreme iz proizvodnog programa proizvođača JUGODENT dobija masimalni broj pondera 50.
Ponuda sa najnižom cenom radnog sata dobija maksimalni broj pondera 20. Broj pondera za cene iz ostalih ponuda izračunava se prema sledećoj formuli :
Najniža ponuđena cena radnog sata x 20 pondera
Ponuđenom cenom radnog sata
NAPOMENA : U cenu radnog sata uračunati sve vezane troškove
Ponuda sa najnižom cenom putnih troškova dobija maksimalni broj pondera 30. Broj pondera za ostale putne troškove izračunava se prema sledećoj formuli :
Najniža ponuđena putnih troškova x 30 pondera
Ponuđena cena putnih troškova
NAPOMENA : Ponuđači su dužni da putne troškove iskažu prema sledećoj formuli :
PUTNI TROŠKOVI = (30% x cena 1 litra goriva) x pređeni kilometri u oba pravca
Za partije – 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Ponuđač koji dostavi originalno Ovlašćenje (autorizacija) proizvođača potpisano i overeno od strane ovlašćenog lica proizvođača aparata za učestvovanje u konkretnom postupku javne nabavke male vrednosti broj JNMV 16/2014, kojim potvrđuje da je ponuđač ovlašćeni serviser za partiju za koju podnosi ponudu dobija maksimalni broj pondera 50.
Ponuda sa najnižom cenom radnog sata dobija maksimalni broj pondera 20. Broj pondera za cene iz ostalih ponuda izračunava se prema sledećoj formuli :
Najniža ponuđena cena radnog sata x 20 pondera
Ponuđenom cenom radnog sata
NAPOMENA : U cenu radnog sata uračunati sve vezane troškove
Ponuda sa najnižom cenom putnih troškova dobija maksimalni broj pondera 30. Broj pondera za ostale putne troškove izračunava se prema sledećoj formuli :
Najniža ponuđena putnih troškova x 30 pondera
Ponuđena cena putnih troškova
NAPOMENA : Ponuđači su dužni da putne troškove iskažu prema sledećoj formuli :
PUTNI TROŠKOVI = (30% x cena 1 litra goriva) x pređeni kilometri u oba pravca
Ukoliko 2 ili više ponuđača imaju isti broj pondera prednost će biti data ponuđaču koji je ponudio nižu cenu putnih troškova, ukoliko i posle primene ovog kriterijuma bude isti broj pondera prednost će biti data ponuđaču koji je prvi dostavio ponudu kod Naručioca.
Preuzimanje konkursne dokumentacije svi zainteresovani ponuđači mogu izvršiti na Portalu javnih nabavki, internet strani Zavoda www.medradanis.rs, kao i u pravnoj službi Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” u Nišu, Vojislava Ilića bb, II sprat, kancelarija broj 3, svakog radnog dana od dana objave poziva za podnošenje ponude u vremenu od 08.00 do 13.30 časova.
Ponuđači su obavezni da svoje ponude, dostave u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja poziva na Portalu javnih nabavki i Internet stranici Zavoda, odnosno najkasnije do 12.30 časova poslednjeg dana isteka roka tj. 11.08.2014.god. Ukoliko poslednji dan isteka roka za dostavljanje ponuda, padne u neradni dan ili u subotu, ponude se mogu dostaviti sledećeg radnog dana do 12.30 časova.
Ponude se obavezno dostavljaju u zatvorenoj koverti ili kutiji sa naznakom:
„Ponuda za javnu nabavku usluga – servisiranje, tekuće održavanje i popravka medicinske i ostale opreme po partijama za potrebe Zavoda, partija ____ JNMV broj 16/2014 - NE OTVARATI“ na adresu Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš”, Niš, Vojislava Ilića bb. Na poleđini koverte obavezno navesti naziv ponuđača, tačnu adresu, kontakt osobu i telefon. Ponuda se može dostaviti poštom ili lično na adresi Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” u Nišu, Vojislava Ilića bb, do poslednjeg dana roka, tj. do 11.08.2014.god. do 12.30 časova, bez obzira na način na koji su poslate.
Javno otvaranje ponuda obaviće se poslednjeg dana isteka roka za dostavljanje ponuda, 11.08.2014.god. u 13.00 časova, u Zavodu za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” u Nišu, Vojislava Ilića bb, II sprat, sala 4.
Za učestvovanje u postupku otvaranja ponuda potrebno je original ovlašćenje za predstavnika ponuđača.
Rok za donošenje Odluke o dodeli ugovora je do 10 (deset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
Lice za kontakt : Ivana Nikolić
Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove za učešće u postupku javne nabavke u skladu sa članom 75. ZJN, ispunjenost ovih uslova dužni su da dokažu na način propisan u članu 77. ZJN, a kako je precizirano u konkursnoj dokumentaciji.
Komisija za JNMV 16/2014
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti ovde
Izmenjena konkursna dokumentacija
Dodatna pojašnjenja u postupku JNMV 16/2014
Odgovori i pojašnjenja u postupku JNMV 16/2014
Odgovori i pojašnjenja broj 4723 za postupak JNMV 16/2014
Odgovori i pojašnjenja broj 4737 za postupak JNMV 16/2014
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 3
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 12
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 13
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 14
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 19
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 20
Obaveštenje o obustavi postupka javne nabavke za partije 17, 18, 21 i 22
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 10
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 16
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 4
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 9
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 15
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 1
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 2
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 5
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 6
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 7
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 8
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za partiju 11